Galatasaray Nef, Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi normal sezonunun 11. haftasında deplasmanda Büyükçekmece Basketbol ile karşılaştı. Maç, 63-67'lik skorla Galatasaray Nef'in galibiyetiyle sonuçlandı. Başantrenör Andreas Pistiolis, maç sonrası yaptığı açıklamada, "Dürüst olmak gerekirse çok çirkin bir maçtı. İnsanlara yakın geçen skordan dolayı heyecanlı bir maç oynanmış gibi gelebilir ama bugün çok kötü bir basketbol ortaya koyduk," dedi. Pistiolis, takımının yaşadığı sorunlara rağmen maçı kazanmasının değerli olduğunu vurguladı. "Son ana kadar oyuna konsantre kalmayı başardık. Yine de bu maçtan çıkarmamız gereken çok fazla ders var," diye ekledi. Galatasaray Nef, maç boyunca birçok top kaybı yapmasına rağmen, Büyükçekmece'nin savunmasını övdü. Pistiolis, "Büyükçekmece harika bir savunma yaptı ve bizi top kayıplarına zorladı. Oyuncuların maça daha fazla konsantre olmaları lazımdı," şeklinde konuştu. Sonuç olarak, Galatasaray Nef, bu zorlu maçta galip gelerek ligdeki 6. galibiyetini elde etti.
Maç Raporu · 2 DK OKUMA
Galatasaray Nef, Büyükçekmece'yi Zor da Olsa Yendi
·2026-06-15·2 DK OKUMA
