Galatasaray Nef, Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi normal sezonunun 11. hafta karşılaşmasında deplasmanda Büyükçekmece Basketbol'u 67-63 mağlup ederek ligdeki 6. galibiyetini aldı. Maçın ardından Galatasaray Nef başantrenörü Andreas Pistiolis, karşılaşmayı değerlendirdi. Pistiolis, "Dürüst olmak gerekirse çok çirkin bir maçtı. İnsanlara yakın geçen skordan dolayı heyecanlı bir maç oynanmış gibi gelebilir ama bugün çok kötü bir basketbol ortaya koyduk" dedi. Pistiolis, takımının yaşadığı sorunlara rağmen maçı kazanmasının önemli olduğunu vurguladı. "Son ana kadar oyuna konsantre kalmayı başardık. Yine de bu maçtan çıkarmamız gereken çok fazla ders var" şeklinde konuştu. Galatasaray Nef, bu karşılaşmada birçok top kaybı yaşadı ancak Büyükçekmece'nin savunmasını da övgüyle karşıladı. Pistiolis, "Büyükçekmece harika bir savunma yaptı ve bizi top kayıplarına zorladı. Buna rağmen oyuncuların maça daha fazla konsantre olmaları lazımdı" ifadelerini kullandı. Sonuç olarak, Galatasaray Nef'in bu zorlu maçı kazanması, takım için değerli bir başarı olarak kaydedildi.
Maç Raporu · 2 DK OKUMA
Galatasaray Nef, Büyükçekmece'yi Yenerek 6. Galibiyetini Aldı
·2026-06-16·2 DK OKUMA
